باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

پیروزی سه بر صفر دیگر برای مسجل شدن صعود به نیمه نهایی؛ فردا نبرد صدر نشینی در دور دوم مقابل نماینده پر ستاره و چند ملیتی قطر…

روز اول – مرحله دوم

پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
سالن عیسی بن راشد، بحرین

شهداب ایران۳➖۰ اسپورتینگ کویت
🇮🇷 ۲۵ | ۲۵ | ۲۵
🇰🇼 ۱۶ | ۲۰ | ۲۳

ترکیب ابتدایی تیم والیبال شهداب ایران در شروع این دیدار:

سعید معروف(C)، امیر غفور، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، مسعود غلامی، مهدی مرندی(L)

امتیازآورترین بازیکن:
شهروز_همایونفرمنش:
۱۲ امتیاز | ۱۰ حمله | ۲ سرویس

موفقیت در حمله: %۶۰

صعود نماینده والیبال ایران به جمع چهار تیم برتر

تیم شهداب ایران با شکست اسپورتینگ کویت در نخستین بازی مرحله دوم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، صعودش به جمع چهار تیم برتر مسابقات را قطعی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت) در منامه آغاز شد.

تیم شهداب ایران در این مرحله و در گروه F به مصاف تیم‌های اسپورتینگ کویت و پلیس قطر می‌رود که نخستین بازی شهدابی‌ها در مرحله دوم عصر امروز برگزار شد.

در این مسابقه شاگردان #محمدرضا_تندروان در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دادند تا صعودشان به جمع چهار تیم برتر مسابقات قطعی شود.

سعید معروف، امیر غفور، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، مسعود غلامی و مهدی مرندی به عنوان لیبرو، ترکیب شروع کننده شهداب ایران در این مسابقه بودند.

هسین کینگ هائو از چین تایپه و نومینزول خویاگ از مغولستان به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار شهداب و نماینده کویت را برعهده داشتند.

صابر کاظمی بازیکن تیم اسپورتینگ کویت قبل از شروع این مسابقه از کادر فنی شهداب برای این بازی رخصت گرفت.

در دو دیدار مهم دیگر امروز تیم‌های جاکارتا بهایانگکارا پرسیسی (اندونزی) و سانتوری سانبردز (ژاپن) موفق به شکست حریفان خود شدند.

نماینده والیبال ایران ساعت ۱۷ فردا (جمعه ۲۹ اردیبهشت) در آخرین مسابقه مرحله دوم مسابقات به مصاف پلیس قطر خواهد رفت.

شهداب ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست گاز جنوب عراق، کام ایر افغانستان و تایچونگ بانک چین‌تایپه شده بود تا به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی مرحله دوم مسابقات شود

تندروان: مسابقه با نماینده کویت حساسیت خاص داشت

سرمربی تیم شهداب ایران با بیان این‌که اسپورتینگ کویت تیم خوبی است، گفت: این تیم از بازیکنان خارجی خوبی برخوردار است و بازی با نماینده کویت حساسیت خاص خود را داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، تیم والیبال #شهداب_ایران با پیروزی سه بر صفر مقابل اسپورتینگ کویت، صعود خود را به نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا قطعی کرد. 

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب پس از پیروزی مقابل نماینده کویت گفت: بازی حساسیت خودش را داشت. ست اول با اختلاف تمام شد و ست دوم و سوم را تحت تاثیر قرار داد و بازی نزدیک‌تر شد. البته اسپورتینگ کویت تیم خوبی است و از بازیکنان خارجی خوبی برخوردار است اما شاید ست اول کل بازی را تحت تاثیر قرار داد تا درنهایت کیفیت دو ست دیگر نزدیک باشد. 

او در مورد دیدار با پلیس قطر در ادامه این رقابت‌ها گفت: تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که چهار بازیکن خارجی دارد. البته بقیه بازیکنانش هم خارجی مقیم قطر هستند. از تیم‌های پرقدرت این دوره از مسابقات است. می‌دانیم یک بازی مهم و شاید سخت را پیش رو داریم. آماده‌ایم و امشب بعد از بازی این تیم با عراق آنالیز کاملی انجام می‌دهیم تا فردا بازی خوبی داشته باشیم. 

همایونفرمنش: بازی مقابل اسپورتینگ را با استرس شروع کردیم

دریافت کننده قدرتی تیم شهداب ایران گفت: بازی با تیم با اسپورتینگ کویت را با کمی استرس شروع کردیم، اما به تدریج شرایط بازیکنان بهتر شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، شهداب ایران با پیروزی سه بر صفر مقابل اسپورتینگ کویت در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، صعود خود را به نیمه‌نهایی قطعی کرد. 

شهروز همایونفرمنش، دریافت‌کننده قدرتی شهداب در مورد این برد گفت: بازی خیلی خوبی بود. از آنجایی که برای صعود به جمع چهار تیم رقابت می‌کردیم بازی را با کمی استرس شروع کردیم اما به تدریج شرایط بهتر شد. هماهنگی ما بازی به بازی بهتر می شود. 

او در ادامه افزود: در ست‌های دوم و سوم عقب افتادیم اما با همت بچه‌ها و کادر فنی برنده شدیم. خوشبختانه سه بر صفر بردیم و صعودمان را به جمع چهار تیم برتر قطعی کردیم. 

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲