باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

سربازان شهدابى با حمایت کم نظیر پرشور ها پاسى هاى پرتلاش را هم تسلیم کردند
تنها یک پیروزى تا ایستادن بر بام والیبال ایران…

جمعه ۱۲ اسفند ماه ۰۱ | ۱۸:۰۰
سالن فدراسیون والیبال، تهران

پاس گرگان ۲➖۳ شهداب یزد
۲۹ | ۱۳ | ۲۵ | ۱۶ | ۱۶
۲۷ | ۲۵ | ۱۹ | ۲۵ | ۱۸

امتیاز آورترین بازیکن دیدار امروز:

پاس گرگان – شهداب یزد

امتیازآورترین بازیکن:
امیر غفور: ۳۸ امتیاز

گزارش VIS دیدار پاس گرگان – شهداب یزد

سلام مجدد به فینال لیگ برتر والیبال ایران/ شهدابی‌ها حریف لبنیات هراز در دیدار نهایی

تیم شهداب یزد با کسب دومین پیروزی برابر پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان به فینال صعود کردند تا حریف لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی این رقابت‌ها باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه ۱۲ اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در دومین مسابقه تیم‌های پاس گرگان و شهداب یزد برای دومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که شهداب در دیدار دور رفت سه بر صفر به پیروزی رسیده بود.

تیم شهداب یزد در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب دومین برد متوالی برابر نماینده گرگان، فینالیست شود.

پاس که در ست‌های اول و سوم ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۹ این مسابقه پیروز میدان شده بود، در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۸ بر ۱۶ نتیجه را به شهداب واگذار کرد تا حریف تیم پیکان در دیدار رده‌بندی شود. پاسی‌‌ها در این مسابقه به رغم شایستگی و ارائه نمایشی متفاوت نتیجه را واگذار کردند.

امیر طلوع‌کیان و فرهاد شاهمیری، ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت ۱۵۴ دقیقه طول کشید.

محمدرضا کاویانی، قادر صادقی و علیرضا قریب نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که بیش از دو هزار تماشاگر داشت.

دو تیم شهداب و پاس در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی یک بر یک برابر شدند و #شهداب_یزد که مدافع عنوان قهرمانی است با ۱۹ پیروزی، هفت باخت و ۵۴ امتیاز به عنوان تیم اول جدول رده‌بندی مقدماتی راهی مرحله بعد شد. پاس گرگان هم با ۱۵ برد، یازده باخت و ۴۷ امتیاز به عنوان تیم پنجم به پلی‌آف صعود کرد.

شهداب و پاس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان به ترتیب موفق به حذف ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر شدند.

بدین ترتیب شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان که از سال ۱۳۹۸ فعالیت در لیگ برتر را شروع کرده است، در سال ۱۴۰۱ و در چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها امیدوار به کسب مجدد سکوی قهرمانی است.

در دیگر مسابقه دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز آمل موفق به شکست پیکان شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا با شهداب یزد برای کسب جام سی‌وششم روبرو شود.

مسابقه رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان به صورت تک بازی ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز ساعت ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۱۲ اسفند ۱۴۰۱