باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به همراه معاون خود با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، زهیرحاجی حسینی سرپرست و سید احمدهاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش جوانان استان یزد با حضور در دفتر مرکزی باشگاه شهداب با مهندس امیرشرافت مدیرعامل این باشگاه دیدار و ضمن بازدید از جام ها و افتخارات این باشگاه پیرامون وضعیت ورزش استان به ویژه ورزش والیبال و معضلات و مشکلات بنیادی هیئت والیبال استان به گفتگو و هم اندیشی پرداختند. ارائه گزارش فرایند بومی سازی بازیکنان و پرورش استعداد های والیبالی یزد توسط این باشگاه و پیگیری ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره و اختصاصی شهداب، میزبانی از رقابت های جام باشگاه های آسیا و جهان در سال های آینده، برنامه های پیش روی تیم والیبال شهداب یزد در فصل آینده رقابت های لیگ برتر والیبال و غیره برخی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این نشست هدایایی به رسم یادبود از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد به سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تقدیم شد.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۲۹ خرداد ۱۴۰۲