باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

 استعداد آینده دار بوشهری شهداب بهترین بازیکن مسابقات

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد؛ مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور که از تاریخ چهارم دی ماه در شهرستان شهرکرد استان چهارمحال بختیاری با حضور چهارده تیم لیگ برتری و تیم ملی زیر ۱۷ سال آغاز شده بود، روز گذشته با برگزاری دیدار رده بندی و فینال به پایان خود رسید و قهرمان خود را شناخت.

بر این اساس تیم والیبال شهرداری ارومیه توانست عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کند و تیم های شهرداری گنبد و فولاد سیرجان نیز در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

جوانان آینده دار باشگاه شهداب یزد نیز که در اکثر بازی ها عملکرد قابل قبول و قابل تحسینی را از خود به نمایش گذاشتند درنهایت به رتبه چهارمی بسنده کردند.

همچنین در پایان تیم منتخب این دوره از مسابقات اعلام شد که محمداسماعیل نقی پور بازیکن دریافت کننده قدرتی بوشهری باشگاه شهداب یزد علی رغم کسب رتبه چهارم توسط تیم، به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شد.

لازم به ذکر می باشد که این بازیکن با نظر کادرفنی تیم بزرگسالان، در نیم فصل دوم به لیست تیم والیبال بزرگسالان باشگاه اضافه شده است و از هفته آینده در تمرینات بلندقامتان شهدابی شرکت خواهد کرد.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۱۵ دی ۱۴۰۲