باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

شرافت نگاه ویژه وزارت ورزش به والیبال و هندبال را خواستار شد

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در یزد با مدیران عامل باشگاه های ورزشی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، عصر دیروز ۲۴ خرداد ماه نشست مشترک اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور مهندس امیر شرافت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و دیگر مدیران عامل باشگاه های ورزشی استان با شروین اسبقیان معاون فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و مسائل مختلف ورزش کشور و استان مورد بررسی قرار گرفت.

اسبقیان با اشاره به اهمیت فعالیت باشگاه های ورزشی گفت: خوشبختانه در استان یزد باشگاه های خوبی در حال فعالیت هستند که مدیران آنها دلسوز و دغدغه مند هستند و در رشته های مختلف دستاوردهای خوبی نیز به دست آمده است. با نگاه ویژه و درایت مقام عالی وزارت ورزش بسیاری از مسائل باشگاه ها در حال مرتفع شدن است تا مدیران باشگاه ها با آسودگی و فراغ بال بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

امیر شرافت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد با بیان مسائل و مشکلات حال حاضر والیبال ملی افزود: باشگاه های ورزشی برای تداوم در مسیر قهرمانی و بازیکن پروری نیاز به حمایت های همیشگی وزارت ورزش دارند و برای این مهم باید تلاش کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد خاطرنشان کرد: باشگاه شهداب یزد در هفت سال فعالیت خود، عناوین و افتخاراتی زیادی را کسب کرده است و در حال حاضر در شهریور ماه سال جاری میزبانی جام باشگاه های آسیا را به همراه استانداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون والیبال بر عهده دارد.

در این نشست دیگر مدیران باشگاه های استان نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و خواستار حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان ‌شدند.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۲۵ خرداد ۱۴۰۳