باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد
دسته یک مردان

دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان امروز با چهار دیدار در گرگان پیگیری شد و تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس، عقاب ملل اردبیل و پاس گرگان با شکست حریفان خود یک گام به مرحله نهایی نزدیک شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه به پایان رسید.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد خراسان به عنوان تیم‌های اول تا چهارم گروه یک راهی مرحله پلی‌آف شدند.

در گروه دوم نیز تیم‌های پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده به عنوان تیم‌های اول تا چهارم جدول به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

مرحله‌ پلی‌آف لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ از امروز به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در گرگان آغاز شد و تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس، عقاب ملل اردبیل و پاس گرگان با شکست حریفان خود یک گام به مرحله نهایی نزدیک شدند.

نتایج کامل چهار دیدار دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

مس رفسنجان ۳➖۱ زنده‌یاد باقرزاده
ایرانشید چالوس ۳➖۲ هوادار تهران
سروقامتان همدان ۱➖۳ عقاب ملل اردبیل
پاس گرگان ۳➖۰ فولاد خراسان

روز شنبه ۱۸ بهمن چهار دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف برگزار خواهد شد و اگر نیاز به مسابقه سوم باشد، این بازی‌ها روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد تا در نهایت چهار تیم برتر لیگ دسته یک سال ۹۹ برای حضور در مرحله نهایی مسابقات معرفی شوند.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد🌐

۱۶ بهمن ۱۳۹۹