باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد
شهداب یزد

افزایش امید گنبدی‌ها با شکست هورسان؛ ماراتن سه ساعته به سود شهداب پایان یافت…

تیم‌های شهرداری گنبد و هورسان رامسر که رقابت نزدیکی برای کسب سهمیه پلی‌آف دارند، در نخستین مسابقه هفته بیست‌وهفتم به مصاف یکدیگر رفتند و گنبدی‌ها با شکست هورسان، امیدشان برای صعود افزایش یافت.

در مسابقه همزمان این هفته که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهداب یزد که ۱۷ برد و ۴۸ امتیاز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار داشتند، به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه بیش از سه ساعت طول کشید و سه بر دو به سود شهداب یزد به پایان رسید.

شاگردان بهروز عطایی در ست‌های اول و سوم این مسابقه با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۰ بر ۱۸ مغلوب شهداب یزد شدند تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کنند و با یک پله سقوط در جدول در جایگاه پنجم قرار گیرند.

شهداب یزد
شهداب یزد

شهداب یزد نیز با کسب این پیروزی که هجدهمین برد این تیم بود، ۵۱ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

رضا عابدینی و شهروز همایونفر منش هریک با کسب ۲۳ امتیاز به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان این دیدارمشخص شدند.

کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند. در ست نخست این مسابقه بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز آمل و محمدعمده غیاثی سرمربی شهداب یزد اخراج شدند. همچنین بابک امیری بازیکن شهداب در ست دوم و رضا قرا بازیکن لبنیات هراز آمل در ست سوم کارت زرد دریافت کردند.

مسعود یزدان‌پناه و محمدحسن خوشدل نیز به عنوان ناظر داوری و فنی، نظارت بر دیدار لبنیات هراز آمل و شهداب یزد را بر عهده داشتند.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۱۷ بهمن ۱۳۹۹
برچسب ها: