باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

نشست آنلاین (وبینار) ناظران مرد و زن والیبال، روز یکشنبه دوم شهریورماه با حضور رئیس فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ‌های سال ۹۹ والیبال مردان و بانوان (جام سردار شهید حاج #قاسم_سلیمانی) را شهریور و مهرماه سال جاری آغاز کند.

به همین منظور و با هدف افزایش همگرایی و اتفاق نظر و همچنین به اشتراک گذاشتن دانش ناظران و ایجاد وحدت رویه برای لیگ‌های سال ۹۹، نشست آنلاین (وبینار) ناظران مرد و زن والیبال، روز یکشنبه دوم شهریورماه با حضور دکتر #محمدرضا_داورزنی ریاست فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، حضور تمامی ناظران در این نشست آنلاین الزامی است و شرکت در این وبینار، یکی از ملاک‌های ارزیابی این کمیته برای تعیین ناظران در لیگ‌های سال ۹۹ است.

با عنایت به این که فرم‌های جدیدی برای نظارت مسابقات از سوی کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات تدوین شده است، تشریح نحوه تکمیل این فرم‌ها یکی از موضوعات نشست آنلاین ناظران خواهد بود.

همچنین در لیگ‌های سال ۹۹ باید گزارش بازی‌ها با استفاده از تبلت به صورت آنلاین ارسال شود و این موضوع نیز از دیگر موارد مدنظر برای طرح در این نشست است.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۲۷ مرداد ۱۳۹۹
برچسب ها: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *