باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی گفت: کانون‌های استعدادیابی والیبال در دو رده سنی احیا خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جهانگیر سیدعباسی در حاشیه نخستین دوره یکسان‌سازی روش‌های آموزش برای مربیان استان‌ها در راستای پرورش مستعدین والیبال در استان تهران، گفت: هدف از برگزاری اینگونه دوره‌ها، یکسان سازی روش‌های آموزشی والیبال در کل کشور است.

وی با بیان این که دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی به دنبال احیای کانون‌های استعدادیابی والیبال است، گفت: در سال‌های گذشته، این کانون‌ها در یک رده سنی فعال بودند اما در حال حاضر، غیرفعال شده‌اند و به دنبال احیای این کانون‌ها در دو رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال هستیم.

رئیس دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی که تدریس در دوره یکسان‌سازی روش‌های آموزشی برای مربیان استان تهران را نیز بر عهده داشت، تصریح کرد: کانون‎ها رسالت آموزشی تکنیک‌های والیبال را بر اساس شاخصه‌های تعریف شده برعهده خواهند داشت. بدیهی است با فعال شدن این کانون‌ها چرخه پشتوانه سازی والیبال نیز انجام خواهد شد.

نخستین دوره یکسان‌سازی روش‌های آموزش برای مربیان استان‌ها در راستای پرورش مستعدین والیبال در استان تهران، امروز (یکشنبه) برگزار شد.

رحمت‌الله نوری دیگر مدرس این دوره نیز با ابراز رضایت از سطح دوره برگزار شده، گفت: همسان‌سازی مهارت‌های والیبال برای رشد و توسعه و افزایش سطح فنی والیبال ایران اهمیت زیادی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده اینگونه دوره‌ها بیش‌تر برگزار شود و تصریح کرد: در رده‌های پایه والیبال به هر میزان سرمایه گذاری شود، باز هم کم است زیرا نتیجه این سرمایه‌گذاری‌ها پرورش بازیکنانی برای آینده تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

۲۳ بهمن ۱۳۹۹