باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

تیم والیبال شهداب یزد در چارچوب هفته پایانی رقابت های نیم فصل، از ساعت “۱۷:۰۰” روز ۲۴ آذر در سالن فدراسیون والیبال به مصاف رقیب مستقیم خود در جدول رده بندی رقابت ها، لبنیات هراز آمل رفت؛ که در نهایت در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف آملی خود شد.

این در حالی بود که تیم والیبال شهداب به دلایل مختلف از جمله کرونا از حضور ۶ بازیکن اصلی و تأثیرگذار خود ( مهدی مهدوی، سلیم چپرلی، بابک امیری، احمد رضا میرحسینی، محمد ولی زاده و ویکتور بابوجیا آرائوجو ) محروم بود؛ حتی با وجود این که سه بازیکن این تیم تست کرونایشان منفی شده بود، اما به علت وجود علائم شبه کرونا با تصمیم کادرفنی و مسئولان شهداب در این بازی مورد استفاده قرار نگرفتند تا به سلامت بازیکنان خود، دست اندرکاران برگزار کننده مسابقه و تیم حریف آسیب وارد نکند.

نکته قابل تأمل خطاب به مسئولان فدراسیون والیبال در مورد شیوه نامه ها و پروتکل های برگزاری مسابقات لیگ برتر این می باشد که مگر یک تیم والیبال چند بازیکن دارد که با نبود شش بازیکن خود به علت کرونا بازی باید برگزار شود!؟ این در حالی است که بسیاری از بازیکنان سایر تیم ها با علائم کاملا عیان کرونا در مسابقات حاضر می شوند…

۲۵ آذر ۱۳۹۹
برچسب ها: