باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد
دسته یک مردان

تیم پاس گرگان در دوازدهمین مسابقه خود در لیگ دسته یک مردان موفق به شکست نماینده تبریز شد تا ضمن حفظ رکورد تیم بدون شکست این رقابت‌ها، صعودش به مرحله پلی‌آف نیز قطعی شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین روز دور برگشت مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری هشت دیدار به صورت متمرکز در دو شهر تهران و چالوس پیگیری شد.

در گروه یک لیگ دسته یک مردان تیم مس رفسنجان با شکست سه بر یک شهرداری جوان ارومیه به یازدهمین برد خود دست یافت و در صدر گروه باقی ماند. در این گروه هودار تهران (۹ برد و ۲۵ امتیاز)، سروقامتان همدان (۸ برد و ۲۳ امتیاز) و فولاد خراسان(۷ برد و ۲۲ امتیاز) در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

جدول گروه یک لیگ دسته یک مردان در پایان چهارمین روز دور برگشت مرحله مقدماتی بدین شکل است:

در گروه دوم این مسابقات، تیم پاس گرگان در دوازدهمین مسابقه خود در این فصل از رقابت‌ها به مصاف اسپرت هوشیار تبریز رفت و با شکست سه بر یک این تیم، دوازدهمین برد متوالی خود را جشن گرفت تا همچنان به عنوان تنها تیم بدون باخت این رقابت‌ها باقی بماند. پاس گرگان با کسب این برد، صعودش به عنوان نخستین تیم به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ قطعی شد.

در این گروه تیم‌های عقاب ملل اردبیل (هفت برد و ۲۲ امتیاز)، صنایع اردکان (هفت برد و ۲۰ امتیاز) و زنده‌یاد باقرزاده (شش برد و ۱۹ امتیاز) در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

جدول گروه دوم لیگ دسته یک مردان در پایان چهارمین روز دور برگشت مرحله مقدماتی به شکل زیر است:

نتایج کامل دیدارهای چهارمین روز دور برگشت لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

گروه اول:

ملوان تهران صفر – اشتادسازه ۳ (۱۷ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵)

سروقامتان همدان ۳ – تخت جمشید مرودشت فارس یک (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰)

مس رفسنجان ۳ – شهرداری جوان ارومیه یک (۲۵ بر ۲۳، ۳۰ بر ۳۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹)

مقاومت بسیج یک – هوادار تهران ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)

گروه دوم:

پاس گرگان ۳ – اسپرت هوشیار تبزیز یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۹، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۰)

عقاب ملل اردبیل ۳ – زنده‌یاد باقرزاده یک (۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹)

صنایع اردکان ۳ – خوش‌سیما آمل ۲ (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸، ۱۵ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲)

سامسونگ قائم‌شهر ۳ – رعد پدافند قم ۲ (۲۷ بر ۲۹، ۲۸ بر ۲۶، ۱۹ بر ۲۵، ۳۰ بر ۲۸ و ۱۵ بر ۷)

این دیدار شش کارت قرمز و زرد داشت که سهم نماینده قائم‌شهر دو کارت قرمز و یک زرد بود و تیم رعد پدافند نیز دو کارت زرد و یک قرمز دریافت کرد.

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک مردان روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله بعد صعود خواهند کرد که تا کنون صعود پاس گرگان قطعی شده است. همچنین صعود نکردن نمایندگان فارس و تبریز که بدون برد در انتهای جدول دو گروه مقدماتی قرار دارند، مسجل شده است.

۲۷ دی ۱۳۹۹