باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد
دسته یک مردان

سه تیم مرحله نهایی مشخص شدند.

دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان، امروز با چهار دیدار در گرگان پیگیری شد و تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس و پاس گرگان با کسب دومین پیروزی برابر حریفان خود در این مرحله، به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه به پایان رسید.

در پایان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد خراسان به عنوان تیم‌های اول تا چهارم گروه یک راهی مرحله پلی‌آف شدند.

در گروه دوم نیز تیم‌های پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده به عنوان تیم‌های اول تا چهارم جدول به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

مرحله‌ پلی‌آف لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ از روز پنج‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در گرگان آغاز شد و در دور رفت تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس، عقاب ملل اردبیل و پاس گرگان موفق به شکست حریفان خود شدند.

دور برگشت این مرحله نیز امروز (شنبه) با چهار دیدار پیگیری شد و تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس و پاس گرگان با کسب دومین پیروزی برابر حریفان خود به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم‌ سروقامتان همدان در دیدار امروز موفق به شکست عقاب ملل اردبیل شد تا در مجموع دو تیم یک بر یک مساوی شوند و دیدار روز سوم، تیم صعود کننده قطعی را مشخص کند که روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

نتایج کامل چهار دیدار دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به قرار زیر است:

زنده‌یاد باقرزاده ۰➖۳ مس رفسنجان
هوادار تهران ۲➖۳ ایرانشید چالوس
عقاب ملل اردبیل ۲➖۳ سروقامتان همدان
فولاد خراسان ۲➖۳ پاس گرگان

شهداب، گوهر جهان شهر یزد🌐

۱۸ بهمن ۱۳۹۹
برچسب ها: