باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

مطلب «خبرگزاری فارس» در مورد آینده نگری باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد و سرمایه گذاری و تیمداری در رده های پایه

با روند تیم‌داری باشگاه فرهنگی و ورزشی شهداب یزد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حضور والیبالیست‌های یزدی در سطح اول والیبال کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، چند سالی از ورود شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد به ورزش و تیم‌داری در رشته ورزشی والیبال می‌گذرد که در همین مدت کوتاه نارنجی پوشان شهداب یزد در بین والیبال ‌دوستان ایران اسم و رسمی به هم زده‌اند و در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال نیز در جمع مدعیان این لیگ قرار گرفتند.

خوشبختانه آب و تاب تیم بزرگسالان و مسابقات لیگ برتر تمام توجه مسئولان باشگاه فرهنگی و ورزشی شهداب یزد را به خود متمرکز نکرده و تصمیم‌گیران این باشگاه در اقدامی هوشمندانه با سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه و بها دادن به تیم‌های نوجوانان و جوانان خود آینده‌ای روشن را برای والیبال استان یزد درحال شکل دادن هستند.

امیرشرافت در گفت‌وگوی اختصاصی با «خبرنگار وزشی فارس» از یزد، با اشاره به سابقه تیم‌داری باشگاه فرهنگی و ورزشی شهداب یزد در رده‌های سنی گفت: در سال ۱۳۹۷ تیم نوجوانان شهداب یزد در مسابقات لیگ یک والیبال کشور عنوان نائب قهرمانی را تصاحب کرد و تیم جوانان این باشگاه نیز به جمع هشت تیم برتر مسابقات لیگ یک جوانان کشور صعود کرد.

مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهداب یزد افزود: تیم‌های نوجوانان و جوانان شهداب یزد در سال ۱۳۹۸ این بار در مسابقات لیگ های برتر والیبال کشور حضور یافتند که تیم نوجوانان رده ششم و تیم جوانان نیز رده نهم مسابقات را از آن خود کرد.

وی در ادامه به تداوم تیم‌داری این باشگاه در رده‌های سنی پایه اشاره کرد و افزود: باشگاه فرهنگی و ورزشی شهداب یزد در سال جاری نیز در هر دو رده سنی نوجوانان و جوانان مسابقات لیگ برتر والیبال کشور حضور خواهد یافت.

احسانسلطانی نیز به خبرنگار فارس از یزد، گفت: تمرینات دو تیم نوجوانان و جوانان شهداب یزد از ششم آذرماه با تست‌گیری از بازیکنان مستعد یزدی در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد آغاز شده است و هم‌اکنون بازیکنان منتخب هر دو رده‌سنی برای حضور در مسابقات لیگ‌های برتر نوجوانان و جوانان کشور مشخص شدند.

سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان شهداب یزد با بیان این‌که حدود ۷۰ درصد از بازیکنان این تیم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان را والیبالیست‌های یزدی تشکیل می‌دهند، افزود: از میان بازیکنان بومی سه الی پنج بازیکن وجود دارند که در آینده ظرفیت حضور در تیم بزرگسالان و سطح اول والیبال کشور را دارند.

وی در ادامه به مسابقات فصل جاری لیگ‌های برتر نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: فدراسیون والیبال درحالی ۲۷ آذرماه را زمان آغاز این رقابت‌ها اعلام کرده که هنوز میزبان و چگونگی برگزاری این مسابقات به ۱۴ تیم لیگ برتری اطلاع‌رسانی نشده است.

سلطانی درخصوص اعضای کادرفنی تیم‌های نوجوانان و جوانان شهداب یزد اظهار کرد: محمدتقیمیرحسینی به عنوان مدیرفنی، محمدمیرحسینی به عنوان سرپرست و علیرضامهری و فرزاد آتشبند به عنوان کمک مربی در هر دو رده‌سنی نوجوانان و جوانان تیم شهداب یزد فعالیت می‌کنند.

با این اوصاف و روند موجود در باشگاه جوان فرهنگی و ورزشی شهدابیزد می‌توان خواب‌های خوبی را برای آینده والیبال استان یزد دید، خواب‌هایی که با مدیرعاملی عباسعلیمیرحسینی به عنوان پیشکسوت و کاربلد رشته ورزشی والیبال به واقعیت چندان هم دور به نظر نمی‌رسند.

۱۷ آذر ۱۳۹۹