باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد
والیبال

تیم‌ ملوان تهران با شکست دوباره حریف خود در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی سری B لیگ دسته یک مردان، به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری B دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (سه‌شنبه ۱۷ اسفند) با دو دیدار به‌صورت متمرکز در سالن ملوان تهران پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم ملوان تهران به مصاف مقاومت بسیج قم رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد.ملوان‌ها در دیدار نخست این مرحله نیز سه بر دو حریف خود را شکست داده بودند و با دو برد متوالی به دیدار نهایی سری B لیگ دسته یک راه یافتند.

والیبال

ملوان تهران با صعود به دیدار نهایی سهمیه لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۱ را نیز به دست آورد.

در دیگر مسابقه امروز تیم مس شهر بابک که در دور رفت مغلوب نماینده قزوین شده بود، سه بر یک سپهر قزوین را شکست داد تا امیدش برای صعود به دیدار نهایی زنده بماند.

◽️بدین ترتیب مسابقه سوم دو تیم مس شهر بابک و سپهر قزوین که ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه ۱۸ اسفند) برگزار می‌شود، دیگر فینالیست این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد.

دیدار رده‌بندی و نهایی این مسابقات نیز به ترتیب روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند به صورت تک بازی در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۱۸ اسفند ۱۴۰۰