باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

نشست آنلاین سرپرستان لیگ برتری با مسئولین فدراسیون والیبال با موضوع رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز مردان جام سردار شهید حاج قاسیم سلیمانی از روز چهارشنبه پنجم آذرماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون آغاز می‌شود و با ۱۸ دیدار در روزهای پنجم، هفتم و نهم آذر ماه پیگیری خواهد شد.

به همین دلیل و برای رعایت دقیق و بهتر پروتکل‌های بهداشتی، نشست آنلاین سرپرستان لیگ برتری با مسئولین فدراسیون والیبال، فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود و دکتر مهدی ابارشی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در این جلسه توضیحات دقیق‌تری درباره چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه خواهد کرد.

کاهش تعداد همراهان تیم‌ها از دیگر موضوعات نشست آنلاین سرپرستان است که برای رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی مطرح خواهد شد.

جناب آقای ابوالقاسممیرزایی سرپرست محترم تیم والیبال شهدابیزد نیز در این نشست به نمایندگی از باشگاه #شهداب حضور خواهند داشت.

هفته نخست لیگ برتر متمرکز مردان، در تاریخ های ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آذرماه با ۱۸ دیدار پیگیری شد و خوشبختانه پس از بازگشت تیم‌ها به شهرهای خود، هیچ موردی از ابتلای بازیکنان و کادرفنی به کرونا به فدراسیون گزارش نشده است که این موضوع نشان‌دهنده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری مسابقات و اسکان تیم‌ها است.

۴ آذر ۱۳۹۹
برچسب ها: