باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

نشست تاکید بر راهبرد فدراسیون والیبال برای رده‌های سنی پایه، شنبه به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیر فدراسیون، ناصر میرفخرایی عضو هیات رئیسه، محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ۱۴۰۱، مسعود آرمات سرمربی تیم نوجوانان پسر و دیگر اعضای کادر فنی این تیم، در این نشست حضور داشتند.

برنامه‌های تیم نوجوانان ایران برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، محور اصلی این نشست بود و مقرر شد که اردوهای انتخابی این تیم، تا نیمه بهمن ماه به پایان برسد و پس از آن برنامه آماده‌‌سازی شروع شود.

همچنین راهکارهای توسعه دامنه اردوهای انتخابی برای تیم نوجوانان مورد تاکید قرار گرفت تا حتی‌المقدور افراد بیش‌تری به این اردوها دعوت شوند.
در این جلسه به علاقه‌مندی فدراسیون والیبال برای دعوت از حداکثر افراد مستعد شناسایی شده توسط استان‌ها تاکید شد تا در اردوهای انتخابی نوجوانان دعوت شوند و در صورتی که چهره مستعد اما ناشناخته‌ای مورد شناسایی قرار گرفت، برای حضور شایسته در رقابت‌های جهانی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


مسعود آرمات و اعضای کادر فنی تیم نوجوانان نیز در این نشست بر موضوع همدلی برای کسب افتخار در مسابقات جهانی نوجوانان سال آینده تاکید کردند.
در پایان، دکتر داورزنی نیز ضمن تشریح جزئیات برنامه راهبردی برای رده‌های سنی پایه، تاکید کرد که فدراسیون، اهداف بلند مدت برای این رده‌های سنی دارد و توجهی به حواشی نخواهد داشت؛ زیرا این راهبرد مشخص بوده و بر اساس آن، شرح وظایف و ماموریت افراد نیز کاملا هم‌راستا با اهداف و برنامه‌ها تعیین شده است.

۲۲ دی ۱۳۹۹
برچسب ها: