باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

تیم والیبال شهداب یزد در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا موفق به شکست نماینده قزاقستان شد تا در مسیر صعود به فینال و جهانی شدن دومین برد خود را کسب کند.

شهدابی‌ها در ست نخست این دیدار ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را واگذار کردند تا تیم میزبان تلنگر قزاقی تجربه کند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا با دو برد، شش امتیازی شود.

🔗لینک مطلب

دومین پیروزی آسیایی این بار مقابل تیم سختکوش قزاقستان

در شهداب آرنا هیچ تیمی توان رقابت ندارد…

دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۰۳ | ۱۷:۰۰
سالن اختصاصی شهداب، یزد

شهداب یزد ۳ -۱ پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان)
۲۲ | ۲۵ | ۲۵ | ۲۵
۲۵ | ۱۸ | ۱۷ | ۲۰

امتیاز آورترین بازیکن دیدار:

شهداب یزد (ایران) – پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان)

امتیازآورترین بازیکن:
مرتضی شریفی : ۲۰ امتیاز

🔛گزارش VIS دیدار شهداب یزد و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان)

دیدار شهداب و قزاقستان از نگاه سرمربیان و بازیکنان

 

محمدی‌راد: تجربه بازیکنان شهداب نتیجه دیدار را تغییر داد

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: بعد از ست اول تجربه بازیکنان شهداب و بازیکنان جدیدی که به ترکیب اضافه شدند نتیجه را تغییر داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، تیم‌های شهداب یزد (ایران) و پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه ۱۹ شهریور) و در سومین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رحمان محمدی‌راد سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار کردند:

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم شهداب یزد (ایران): به همه هواداران و بازیکنان تبریک می‌گویم. واقعا بازی سنگینی بود و تیم قزاقستان واقعا کیفیت خوبی از خودش نشان داد. بازیکن شماره ۱۰ حریف دیروز بازی نکرده بود در حالی که یکی از بازیکنان اصلی این تیم است و ست اول باتوجه به اینکه سرویس‌های خوبی می‌زد، دریافت‌ ما را تحت تاثیر قرار داد. طبق آنالیزها متوجه شده بودیم نقطه قوت این تیم سرویس‌های خوبشان و نقطه ضعفشان دریافتشان است ولی واقعا ست اول را بدون خطا پیش بردند. بعد از ست اول تجربه بازیکنان شهداب و بازیکنان جدیدی که به ترکیب اضافه شدند نتیجه را تغییر داد و همانطور که دیدید در ست چهارم با اختلاف زیاد این تیم را بردیم. تیم قراقستان واقعا خطرناک است. دیروز روزی بود که عثمان نتیجه را تغییر داد و امروز فراهانی و شهروز به تیم کمک کردند. از همه بازیکنان و مدیریت تیم ممنونم که دست ما را در انتخاب بازیکنان باز گذاشتند.

سرگی گریبو سرمربی تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان):

ست اول را بردیم اما چون تیم ایران خیلی قوی بود نتوانستیم امتیاز دیگر ست‌ها را به‌دست آوریم، هدفمان پیروزی در دیگر رقابت‌ها است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

 

شهروز همایونفرمنش دریافت‌کننده‌قدرتی تیم شهداب یزد (ایران):

از هواداران که تیم شهداب را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم. ست اول با فشار تیم قزاقستان آغاز شد و شوک شدیم اما با تغییراتی که کادر فنی انجام دادند توانستیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم و در ست اول دریافتمان کمی به مشکل خورد و من به ترکیب اضافه شدم و با کمک هم تیمی‌های خودم امتیازات از دست رفته را جبران کردیم. هدفمان قهرمانی است و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

 

رومان اگرو پاسور تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان):

از طرفداران تشکر می‌کنم. جو بسیار خوبی در سالن حاکم بود و شخصا لذت بردم. در ست اول تیم‌مان در سرویس‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت اما از ست دوم به بعد در دریافت به مشکل خوردیم و نتوانستیم به خوبی رقابت کنیم، در تیم‌ ما یکی از بازیکنان دچار مصدومیت شد که امیدوارم اتفاق جدی‌ای نباشد.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳