باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

اگر به فینال صعود کردیم، اعتراض می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با بیان این‌که شاید ایفاسرام یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های لیگ باشد که بیشترین بازیکن را دارد، گفت: بازی جانانه‌ای با این تیم داشتیم که کادر فنی تیم ملی در آن حضور دارد. احترام کاملی در این دو مسابقه به ایفاسرام گذاشتیم و با تمام قوا برابر آن‌ها بازی کردیم.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، دور برگشت مرحله ۱/۴ نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام دو دیدار پیگیری شد که در دومین دیدار امروز تیم شهداب یزد موفق شد ایفاسرام اردکان را با شکست بدرقه کند و اولین مسافر مرحله نیمه نهایی شود.

سرمربی تیم شهداب یزد پس از پیروزی برابر ایفاسرام اردکان اظهار کرد: به بازیکنان، کادر فنی و باشگاه شهداب برای صعود به مرحله نیمه نهایی به عنوان تیم اول تبریک می‌گویم. بازی جانانه‌ای بود. ایفاسرام شاید یکی از پرهزینه‌ترین تیم‌های لیگ است و بیشترین بازیکن را دارد و کادر فنی تیم ملی در آن حضور دارد. احترام کاملی در این دو مسابقه به ایفاسرام گذاشتیم و با تمام قوا برابر آن‌ها بازی کردیم.

محمدرضا تندروان ادامه داد: از نتیجه‌ای که کسب کردیم خیلی خوشحالیم. در برابر یک تیم پرقدرت بازی کردیم و در مصاحبه پیشین هم گفتم این تیم نباید هشتم می‌شد. ایفاسرام باید در جایگاه سوم یا چهارم جدول قرار می‌گرفت. بازی خوبی برابر این تیم انجام دادیم و امیدوارم بردهایمان تداوم داشته باشد.

وی در پاسخ به این که نظرش درباره تک بازی بودن دیدار فینال لیگ برتر والیبال چیست، گفت: شهداب برای مرحله نیمه نهایی انتخاب شده است و هر اتفاقی که برای این مرحله رخ دهد از باشگاه و تصمیماتی که گرفته دفاع می‌کنیم. اگر به فینال صعود کردیم آن زمان اعتراض خود را مطرح خواهیم کرد.

تندروان درباره عملکرد امیر غفور هم گفت: از عملکرد خوب این بازیکن تشکر می‌کنم. غفور حرفه‌ای زندگی می‌کند البته تمام بازیکنان شهداب همین طور هستند.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۳ اسفند ۱۴۰۱