باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

برای شهداب فرقی نمی‌کند که در نیمه‌نهایی حریف هورسان باشد یا پاس

کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد گفت: توانستیم تیم پرمهره ایفاسرام را شکست دهیم تیمی که حداقل هفت بازیکن آن در تیم ملی آینده حضور خواهند داشت و برای قهرمانی بسته شده بود.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد، دور برگشت مرحله ۱/۴ نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال امروز با انجام دو دیدار پیگیری شد که در دومین دیدار امروز تیم شهداب یزد موفق شد ایفاسرام اردکان را با شکست بدرقه کند و اولین مسافر مرحله نیمه نهایی شود.

کاپیتان تیم شهداب یزد پس از پیروزی تیمش برابر ایفاسرام اردکان اظهار کرد: راحت‌تر از مسابقه اول این تیم را شکست دادیم اما در ست سوم چون دیدند که زورشان نمی‌رسد، می‌خواستند بازی را به حاشیه بکشانند. تا حدودی هم موفق شدند اما بازیکنان باتجربه‌ای داریم و توانستیم به بازی برگردیم و ست چهارم را به راحتی بردیم. این پیروزی نتیجه یک کار گروهی و تیمی است.

مهدی مهدوی ادامه داد: از طرف مدیریت باشگاه و کادر فنی به خوبی هدایت شدیم و توانستیم تیم پرمهره ایفاسرام را شکست دهیم تیمی که حداقل هفت بازیکن آن در تیم ملی آینده حضور خواهند داشت و کادر فنی آن از تیم ملی است. تیمی را شکست دادیم که برای قهرمانی بسته شده و بیشترین هزینه را کرده بود، اما با همدلی آن‌ها را شکست دادیم.

وی با بیان این که داوری نقصی نداشت و ویدئوچک‌ها هم درست بود، درباره این که ترجیح می‌دهد حریفشان هورسان یا پاس باشد، گفت: ترجیحی نداریم و به دنبال ریکاوری هستیم تا حریفمان مشخص شود. هر دو تیم خوب هستند و کادر فنی خوب و بازیکنان باتجربه‌ای دارند سعی می‌کنیم به خوبی ریکاوری کرده و هرکدام آمدند بالا خودمان را آماده کنیم.

مهدوی با اشاره به حضور هواداران شهداب در سالن فدراسیون عنوان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که از یزد به تهران آمدند. امیدوارم بتوانیم با بردهایمان خستگی را از تنشان بیرون کرده و قهرمان شویم.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۳ اسفند ۱۴۰۱