باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

💥لیگ برتر جوانان؛ چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی با نتایج شگفت انگیزی مشخص شدند.

🔰مرحله پلی‌آف لیگ برتر جوانان امروز (شنبه) با چهار دیدار پیگیری شد و با نتایج به دور از انتظار و شگفت انگیز، چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.

🔊به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان در رده سنی جوانان کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (شنبه) با چهار دیدار در بندرانزلی پیگیری شد.

🔚در پایان این مرحله تیم‌های شهرداری قزوین، لبنیات هراز آمل، سایپا تهران و پیکان تهران با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا فردا (یکشنبه) برای تعیین فینالیست ها به مصاف یکدیگر بروند.

📍نتایج به دور از انتظار از نکات جالب توجه بازی‌های این مرحله بود که شکست صدرنشینان دور مقدماتی (شهرداری گنبد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان) برابر تیم‌های چهارم گروه مقابل (پیکان تهران و شهرداری قزوین) از جمله نتایج شگفت انگیز مرحله پلی‌آف است.

📌همچنین تیم‌های لبنیات هراز آمل و سایپای تهران که دور مقدماتی را با کسب رتبه سوم گروه‌های خود به پایان رسانده بودند، موفق به حذف تیم‌های دوم گروه‌های مقابل (شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه) شدند.

📋نتایج کامل دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ برتر جوانان به قرار زیر است:

🟠سپاهان اصفهان ۲➖۳ شهرداری قزوین
🟠شهرداری ارومیه ۰➖۳ سایپا تهران
🟠شهرداری ورامین ۰➖۳ لبنیات هراز آمل
🟠شهرداری گنبد ۰➖۳ پیکان تهران

📋برنامه دو دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت ها بدین قرار است:

شهرداری قزوین 🆚 سایپا تهران
⏰ساعت: ۱۵:۰۰

لبنیات هراز آمل 🆚 پیکان تهران
⏰ساعت: ۱۷:۳۰

۷ دی ۱۳۹۹
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *