باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد

صحبت های مصطفی کارخانه کارشناس برجسته و پیشکسوت ارزنده والیبال ایران درمورد قهرمانی مقتدرانه و تاریخی تیم والیبال شهداب یزد در رقابت های لیگ برتر والیبال

تجربه مهره‌های شهداب به هراز چربید

درباره قهرمانی تیم شهداب یزد در لیگ برتر والیبال با پیروزی مقابل هراز آمل، اظهار داشت: واقعا بازی دیدنی و تاکتیکی بود و همه از تماشای این بازی لذت بردند. شهداب در دور مقدماتی را با صدرنشینی به پایان رسانده بود و از سوی دیگر مهره‌های تاثیرگذار و باتجربه زیادتری نسبت به هراز آمل داشت. شهداب لیاقت این قهرمانی را داشت، اما اگر فینال ۲ برد از سه بازی بود، شاید بازیکنان جوان هراز می‌توانند تغییری در نتیجه ایجاد کنند.

این پیشکسوت والیبال افزود: تیم شهداب از نظر در اختیار داشتن بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت به مراتب شرایط بهتری از تمام تیم‌ها داشت و علاوه بر این این باشگاه در طول این ۴ سال توانسته از نظر امکانات، سالن و خیلی موارد دیگر خودش را به استانداردهای جهانی برساند. ثمره این باشگاه‌داری حرفه‌ای ثبت دو قهرمانی متوالی برای شهداب یزد شده است که امیدواریم حضورش در لیگ والیبال ادامه‌دار باشد.

پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر والیبال درخصوص درخشش امیر غفور، خاطرنشان کرد: غفور نه تنها در بازی فینال بلکه در طول فصل نمایشی فوق‌العاده داشته است. در بازی فینال هم مهدی مهدوی در سخت‌ترین لحظات به غفور اعتماد می‌کرد و او هم بیشترین امتیازات شهداب را کسب کرد. غفور در حمله، دفاع و سرویس عالی است و با شناختی که از بهروز عطایی دارم قطعا غفور را به تیم ملی دعوت می‌کند، چرا که منافع ملی و اعتبار والیبال کشورمان بر هر موضوعی اولویت دارد.

کارخانه تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر رقابت بسیار خوبی در پست قطر پاسور ایجاد شده و تیم‌ ملی اکنون چهار پشت خط‌زن بسیار خوب و باکیفیت دارد. علاوه بر غفور، امین اسماعیل‌نژاد هم در بهترین فرم خود قرار دارد و رقابتش با غفور قطعا به سود تیم ملی والیبال خواهد بود. بردیا سعادت و صابر کاظمی هم دیگر بازیکنان خوب در پست قطر پاسور هستند که نقطه قوتی برای تیم ملی به حساب می‌آیند.

وی در پایان گفت: لیگ امسال یکی از باکیفیت‌ترین و البته جذاب ترین لیگ‌های ادوار اخیر بود. تعداد تیم‌های مدعی قهرمانی زیاد شده و دیگر به صرف داشتن یک یا دو بازیکن تراز اول نمی‌توان به قهرمانی رسید. تنها ایراد لیگ‌ امسال تک بازی برگزار شدن فینال بود.

شهداب، گوهر جهان شهر یزد

۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *